Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Hozd magad csúcsformába!

2010.05.21

      Hozd magad  csúcsformába:

 

 

Igyál sokat:

A tested  egészséges működése érdekében télen nyaron oda kell fiygelned  a megfelelő folyadékfoygasztásra. A melegebb hónapokban akár 2,5-3 liter vizet is nyugodtan megihastz. A cukros üdítőket, szénsavas italokat, energiaitalokat mellőzd.

 

Frissülj fel:

Szerezz be egy masszírozó kesztyűt, és midnen reggel zuhanyzás alatt masszírozd át vele a testedet.Hatására felélénkül a vérkeringésed, felfrissülsz, szebb lesz a bőröd. A narancsbőr ellen si ahtékony módszer.

 

Kilók mínuszban:

 

A fogyaáshoz 2 legcélravezetőbb módszer az ha kevesebb kalóriát fogyasztassz el, mint amennyit szoktál, vagy öbb mozgással lemozdog ezeket.

 

Feszes popsi:

A legegyszerűbb gyakorlat amit mindennap elvégezhetsz, hoyg formásabb legyen a hátsód :D : állj nagy terpeszbe enyhén behajlított térdekkel, a lábfejeid kifelé nézzenek.Hajlítsd a térdeidet, és tartsd meg ezt a mélyített pózt 30 mp-ig majd emelkedj vissza.

 

Biciklizz!:

Ha van  biciklid, akkor ka pd elő. Mindennnap bringázz egy kcisit tanítás után. Így nemcsaka  fejed szellőzteted ki,hanem  rengeteg kalóriát elégetsz. 10 perc kerékpározással 100 kalóriát haszosít a tested!

 

Ugrókötél:

Nagyon jól átmozgat, elfér a táskádban, és 20 perc alatt garantáltan leizzadsz tőle. Ha formás vádlit éss zép akrokat szeretnél szerezz be egyet.

 

Szolistop:

Jó lenne ha má májusban, olyan szép barna lenne a bőröd, mint  nyár közepén? Erről inkább mondj le! Egyrészt, mert a termséeztesség sokkal emnőbb, másrészt, mert rákkeltő eleht. Ha abrna bőrre vágysz ekress típusodnak emgfelelő barnító ksézítményeket.

 

Ne mozgólépcsőzz és liftezz:

Ha egy héten át midnennap lépcsőzöl rengeteget teszel azért, hoyg vádlid, combod és popsid is formásabb leygen. Egy hét alatt oylan menyniségű kalóriát elégetsz, mintha lépcsőn szaladnál fel egy torony tetejéig.

 

Nagytakarítás:

Egy tempós takarítás felér egy edzéssel. Szóval hétvégéne lő azzal a porszívóval meg seprűvel, avgy moss ablakot, emrt extra kalóriát égethetsz el veel.

 

Evés után ne feküdj el!:

Sokszor szívesen eldőlnél evés után aludni. Szieszta helyett, ilyenkor vegyél erőt magadon, és sétálj egy kicsit. Ezzel emgakadáylozhatod a zsírpárnácskákat, és emésztéseden is segíthetsz.

 

Aludd ki magad jól:

Minnél változatosabban étkezel annál  valószínűbb, hogy  minden fontos ásványi anyag bekerül a szervezetedbe. Ez azt jeelnti, hoyg mindent emgadsz magadnak amitől , szebb, karcsúbb és fitteb  leszel.

 

Jó tanács, hoyg mostantól okosan étkezz:

 

Lassan minden falatot alaposan megrágva  egyél!

Estefelé ne egyél szénhidrátot.

Egyetlen étkezést ne hagyj ki de a reggeli a legfontosabb!

 

A legjobb kalóriaégető sportok:
 12 km/h futás  845 kalória
 görkorcsolyázás  833 kalória
 ugrókötelezés  723 kalória
 lépcsőzőgép  647 kalóia
 8km/h kocogás  545 kalória
 intenzív aerobikozás:  502 kalória