Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kalóriacsapdák

2010.05.20

                       Kalóriacsapdák:

 

Édesítőszerek:

 

Az édesítőszerek a bennük lévő mesterséges alapanyagok miatt inkább kerülendők. Inkább egyél mézet.

 

Néha azthiszed nem ezsel szíros ételeket, pedig lehet, hogy a zsír csak rejtve marad előled. A salátákon lévő öntetek kalóriatartalma magas, ezek ehlyettt natúr olivaolajat használj. Kerüld a gyorséttermeket. Fontos, hoyg az elgogyasztott étel ne csak laktasson hanme táplájon is.

Konzervekbe, Olajos magvakba,chipsekbe, rántott húsokban, szalámikban,csokikban,édes péksüteméynekben is akad extra mennyiséű zsír.

Otthon untakozol bámulod a tw-t? Kimész a hűtőhöz, hogy hátha taláslz valami kaját. Ez aztán az extra kalória. Még akkor is, ha csak egy két kocka csokit,ropit vagy chipsete eszel. Ilyenkor ha mindenáron szeretnél rágcsálni pucolj emg egy sárgarépát, vagy vágj vékoyn csíkokra egy ubrokát.

 

Ha azt hiszed, hoyg ekvés cukrot fogyasztassz és egészségesen élsz közben talán észre se vezsed mennyi cukrot viszel be a szervezetedbe. A cukrot a szakemberek csak "édes méregnek" nevezik annyira káros a szervezetünknek, pedig sok ételben található benne még a gyümölcslevekben is.

 

Ne koplalj, tévedsz ha azt hiszed, hogy a koplalás jobban foygaszt. Ugyanis ha elekzdessz koplalni szervezeted felkészül a nehezebb időkre és raktározni kezdi az energiát. Tehát hiába nem ezsel semmit mégsem fogsz fogyni.

 

Ahoz, hoyg tartani tudd a testsúlyos fontos dolog az anyagcsere. Ez az egészséges élet alapfeltétele is, akkro oké a helyzet ha minimum naponta egyszer elkell látogatni a wc-re "nagydolog" miatt.

 

Ha rendszert viszel az étkezésedbe, akkor a szervezeted hozzászokik ehehz és, asszerint jelzi az éhségérzetet. A reggelit sose hagyd ki, mert ezzel nidítod be a szevezeted anyagcseréjét. Ráadásul reggelire annyit ehetsz amennyit akarsz.Főétkezések között a cukrok és más rossz alapanyagú édességek helyett egyél gyümölcsöt. Próbálj mindennap azonos időpontban étkezni.

 

A szénsavas ásványvízek és üdítők puffasztanak. Ez enm azt jelenti, hogy csak büfögsz tőlük, hanem, hoyg tágítják a gyomrot.Ha pedig a gyomrod tágul több étel fér bele, és hamarabb ejlzi a szervezet, hoyg éhes. Törkedj szénsavmentes ásványvíz fogyasztására: ebből napi 2 liter is lecsúszahat, és  kerüld a szánsavas üdítőitalokat uyganis abban még cukor is van, a rostos gyümölcsléknél a dobozon rajta van, hogy hány % gyümölcs, mindig azt vedd ami 50 % felett van. De a legjobb, hoygah vizet fogyasztassz.